פרשננו הצבאי נועם אמיר התייחס הלילה (שלישי) במשדר המיוחד התייחס לרשימת ההישגים הענפה של מדינת ישראל באיראן: "אני חושב שאולי ההישג הגדול ביותר זה שישראל מצליחה לחדור כל כך עמוק למוח של האיראנים, עד כדי כך שהיא מחסלת את הבכיר שמתמנה להחליף את הרמטכ"ל".
אמיר הבהיר שמתקפה הראשונה באדמת איראן סללה את הדרך להצלחה הצבאית בהמשך: "אם אני מסתכל ככה באמת בכותרת כללית, כמובן שאני חושב שההישג הראשון זאת מכת הפתיחה. נתנו פה מופע מפואר של מכת פתיחה שהשאיר אותם בהלם מוחלט. מצליח להביא לנו אופציה שכוללת גם חיסול של בכירים, גם חיסול של מדענים, ואז מצליחים להשיג את אותה עליונות על שמי טהרן.

"היום כבר אנחנו עם עליונות על חלק נרחב מאיראן, משמידים בצורה נרחבת את הטילים הבליסטיים. הלילה, אנחנו כבר תוקפים את מפעלי הטילים. פגיעה קשה כמובן בתוכנית הגרעין. השמדת שליש מכמות המשגרים, זה נכון לאתמול, היום כבר צה"ל מעדכן את הנתון. כבר מדובר ב-40% מהמשגרים שהושמדו".
יחד עם זאת פרשננו הצבאי הדגיש שהמודיעין הנרחב שהצליח להביא סיכול של כל כך הרבה בכירים, הוא לדעתו ההצלחה הגדולה מכולם: "אני חושב שאולי ההישג הגדול ביותר זה שישראל מצליחה לחדור כל כך עמוק למוח של האיראנים, עד כדי כך שהיא מחסלת את הבכיר שמתמנה להחליף את הרמטכ"ל, שמתמנה להחליף את הרמטכ"ל. בגדול כל המטה הכללי שם כמעט כבר מחוסל, ראש אמ"ן, ראש מפקד חיל האוויר, ראש אגף המבצעים".

"איראן מחולקת עם כמה צבאות. זה לא צבא אחד. לא חסר להם צבאות, אבל שכל בקופסה חסר להם בצורה מטורפת. הרי היה להם את היכולת לשבת על המרפסת הכי מרתקת במזרח התיכון, ולראות מה אנחנו עשינו לנסראללה. נסראללה זה המיני-מי של משמרות המהפכה.
"נסראללה בנה את כל התשתית האסטרטגית שלו על בסיס משמרות המהפכה. התוכניות שלהם, הכול שלהם, התורה שלהם, החינוך שלהם. ראו שחדרנו לו עמוק לקרביים, שהגענו לסיטואציה שידענו איפה הוא עושה שירותים. לא הפקתם לקחים מהדבר הזה? לא חשבתם לרגע אחד שמה שקורה לא יכול לקרות גם לכם? זה פשוט לא יאומן שהם אפילו לא יפיקו לקח אחד".
