שר הביטחון ישראל כ"ץ שיגר הבוקר (שלישי) איום למנהיגה העליון של איראן בהערכת מצב שקיים: "כדאי שיזכור מה עלה בגורלו של הדיקטטור במדינה השכנה לאיראן שהלך בדרך הזאת נגד מדינת ישראל".

גורם ישראלי: "חיסול עלי חמינאי אינו מחוץ לתחום"
עוד אמר כי "אנחנו מכים באיראן בעוצמה רבה בכל המישורים – בהתאם ליעדי המלחמה כפי שהצבנו. הלילה חוסל הרמטכ"ל המחליף של איראן. הרמטכ"ל – אני מצדיע לך ולצה"ל על ההישגים המופלאים.

"אני מזהיר את הדיקטטור האיראני מהמשך ביצוע פשעי מלחמה וירי טילים לעבר אזרחי ישראל. כדאי שיזכור מה עלה בגורלו של הדיקטטור במדינה השכנה לאיראן שהלך בדרך הזאת נגד מדינת ישראל. נמשיך גם היום לפעול נגד יעדי משטר ויעדים צבאיים בטהרן כפי שעשינו אתמול מול רשות שידורי התעמולה וההסתה.
"אני קורא לתושבי טהרן להתפנות מאותם המקומות בהתאם להנחיות דובר צה"ל בפרסית – לשם הגנתם. תושבי טהרן: אל תסכנו את עצמכם ואל תהיו בני ערובה בידי הדיקטטור שמשתמש בכם לצורך הישרדותו. ידה הארוכה של ישראל תוסיף להגיע לכל אויב ובכל מקום".

הערכת המצב התקיימה עם הרמטכ"ל, רב-אלוף אייל זמיר, מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר ברעם, ראש אמ"ץ, אלוף עודד בסיוק, ראש אמ"ן, אלוף שלומי בינדר, ראש אג"ת, אלוף אייל הראל, מפקד פקע"ר, אלוף רפי מילוא, נציגי חיל האוויר, מוסד ושב"כ ומפקדים נוספים.
בישראל לא שוללים את חיסולו של חמינאי, במוצאי שבת האחרון בכיר ישראלי אמר הלילה וושינגטון פוסט כי חיסולו "אינו מחוץ לתחום". על פי העיתון האמריקני, דבריו של הבכיר מספקים אינדיקציה נוספת לכך שהתקפות ישראל נגד איראן מכוונות לא רק נגד תוכנית הגרעין שלה, אלא גם נגד פגיעה המערכת הפוליטית של המשטר.
