ראש אמ"ן האלוף שלומי בינדר ביקר היום (שלישי) בבסיסי אגף המודיעין ומסר לחיילים: ״הבאתם את המודיעין שפרץ את הדרך לטהרן ובקרוב תפרצו דרך גם במרחבים נוספים; לצד איראן, אנחנו עם העיניים על החטופים בעזה ועל האיומים השונים על הלוחמים בחזית והאזרחים בעורף״.
לדבריו, "תזכרו כל הזמן שאנחנו לא נלחמים רק בזירה אחת. אנחנו נלחמים באיראן, אבל אנחנו עם עיניים שפקוחות על החטופים שלנו בעזה, ועל האיומים השונים על הלוחמים בחזית והאזרחים בעורף".

בינדר תיאר את האחריות של החיילים בהצלחת הלחימה: "אתם גם העיניים של אזרחי ישראל ויש לכם אחריות אדירה להביא בזמן התרעה שמאפשרת לאנשים, לאזרחים שלנו להיכנס לאזורים מוגנים, לשמור על החיים שלהם. מהשבר הגדול – הובלתם להישג יוצא דופן. אני גאה בכם וסומך עליכם. תשמרו על צניעות, על ענווה, ותמשיכו קדימה״.
