עד הניצחון המוחלט: מתחילת מבצע "עם כלביא" אנו עדים לאירוע היסטורי בקנה מידה עולמי. מדינה קטנה בלב המזרח התיכון מכניעה בתוך ימים ספורים מעצמה אזורית שגדולה ממנה פי 75 בשטחה ופי 9 באוכלוסייתה. זהו הישג מדהים אף יותר מהניצחון במלחמת ששת הימים.

צפו: כוחותינו מפציצים מטוסי קרב של חיל האוויר האיראני בטהרן
איראן מתחננת להפסקת אש, אך ישראל ממשיכה – ולצידה גיבוי מלא מצד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. כל יום שחולף מחזיר את איראן שנים רבות לאחור. הארכיון הגרעיני הושמד, מדעני הגרעין הבכירים חוסלו ומערך המשגרים צומצם באופן דרמטי.

תרחישי האימה הפכו לזיכרון עמום: טפטוף דל של טילים בכל שיגור. אנחנו אמנם סופגים אבידות קשות, אבל עם ישראל מראה חוסן לאומי יוצא מן הכלל (למעט באולפנים מסוימים). אנחנו אולי עוד לא בסוף, אבל כבר רואים את תחילתו.

בישראל מאשרים: הטלוויזיה האיראנית הותקפה בטהרן | צפו בתיעוד
ישראל איננה רק המעצמה האזורית החזקה ביותר במזרח התיכון – היא שחקן עולמי משמעותי. מה שעשינו בשלושה ימים – השתלטות מוחלטת על המרחב האווירי של מדינת אויב עצומה, רוסיה לא הצליחה לעשות באוקראינה בשלוש וחצי שנים – ואיראן, להזכירכם, גדולה מאוקראינה פי שניים גם בשטח וגם באוכלוסייה. אתם מבינים מה קורה כאן?

בשביעי באוקטובר, ישראל התעוררה. והיא מכה – חזק. לאחר כניעת איראן וחיסול תוכנית הגרעין שלה, נותר רק להשלים את המשימה: לסלק את החמאס מעזה ולהחזיר את כל החטופים. כשאירוע טקטוני כזה מתרחש בלב המזרח התיכון, גם לחמאס – על כל עקשנותו הג’יהאדיסטית – לא נותרות הרבה ברירות.
וכן, חבריי הקפלניסטים: יש דבר כזה "ניצחון מוחלט". למרות כל הלגלוג שלכם.
