לאחר שלושה מטחים שונים לעבר ישראל הלילה, מטח נוסף נורה הבוקר (שלישי) לאזורים נרחבים בישראל. התקבלו דיווחים על נפילות במרכז הארץ, בין היתר בהרצליה ובתל אביב, אך בנס גם הפעם, בדומה לשלושת המטחים הקודמים, אין נפגעים כתוצאה מנפילות. ממד"א נמסר כי הנפגעים היחידים היו כתוצאה מריצה למרחב המוגן.

בתום הערכת מצב, פיקוד העורף הפיץ הנחייה כי ניתן לצאת מהמרחב המוגן במספר מרחבים בשטח הארץ. ממד"א נמסר: "צוותי מד"א סרקו מספר זירות, עד כה לא אותרו נפגעים למעט 10 מקרים של אנשים שנחבלו בדרכם למרחב מוגן ומטופלים ע"י צוותי מד"א".
ממשטרת ישראל נמסר: "אנו עדים לפרסומים בלתי אחראים, המלווים בתמונות וסרטונים . חלק מהפרסומים מצביעים על מיקום זירות נפילה ומשכך מסייעים לאויב. פרסומים אלה משורשרים על ידי הציבור הרחב מבלי שהועברו לבדיקת הגורמים הרלוונטיים ומבלי שניתן אישור לפרסמם על ידי גורמי הבטחון".

במקביל, מטוסי קרב של חיל האוויר השלימו הלילה מספר גלי תקיפות לעבר עשרות מטרות צבאיות של המשטר האיראני במערב איראן. במסגרת גלי התקיפות, חיל האוויר תקף עשרות תשתיות לאחסון ולשיגור טילי קרקע-קרקע, אתרים לאחסון כטב"מים ומשגרי טילי קרקע-אוויר במערב איראן.
