accessibility-icon
share-icon
חדשות 14

טל מאיר על הפצצת הטלוויזיה האיראנית: "פרומו לתמונת הניצחון"

מיכל בקשי

מיכל בקשי

כא סיון ה'תשפה (17.06.25)

3

4

like

1

dislike

בתוכנית "ישראל הבוקר" של חדשות 14 המגישה טל מאיר והפאנליסט איציק בונצל התייחסו להפצצת הטלוויזיה האיראנית ע"י חיל האוויר בזמן השידור החי • איציק, ששכל את בנו עמית ז"ל בדצמבר 2023, אמר: "כל דיווח כזה צריך להרים את המורל בישראל בצורה מטורפת"


מגישת התוכנית "ישראל הבוקר" של חדשות 14 טל מאיר התייחסה הבוקר (שלישי) להפצצת רשות השידור של הטלוויזיה האיראנית, המזוהה עם המשטר הרצחני, ולתיעוד הדרמטי של ההפצצה באמצע שידור חי – ואמרה: "אנחנו חיים בסרט הוליוודי – זה הפרומו לתמונת הניצחון של ישראל".

צפו ברגע ההפצצה בשידור חי:

תקיפת הטלוויזיה האיראנית | צילום: רשתות ערביות
תקיפת הטלוויזיה האיראנית | צילום: רשתות ערביות

איציק בונצל, אביו של סמ"ר עמית בונצל ז"ל, לוחם צנחנים שנפל בקב ברצועה בחודש דצמבר 2023, בירך על התקיפה: "כל דיווח כזה צריך להרים את המורל בישראל בצורה מטורפת, לפתוח את הבוקר ולראות את ההישגים של חיל האוויר בלילה. התחושה היא באמת תחושת עצמאות, תחושת ניצחון ותחושה שאנחנו בדרך הנכונה לנצח גם את המערכה הזו".

הטלווזיה האיראנית בחזרה לשידור
הפצצה בטלוויזיה האיראנית

טל מאיר המשיכה את דבריו: "אפשר לראות את זה בלופים. לראות בלופים איך היא (המגישה האיראנית) מדברת ומאיימת", אמרה וסיפרה כי המגישה לאחר מכן גם התראיינה וסיפרה מה עבר עליה ובכך היא מעודדת את התקיפות הישראליות נגד האיראנים.

"תשמע, אנחנו חיים בסרט הוליוודי. זה הפרומו של תמונת הניצחון. זה הפרומו", ציינה, "יש לנו פרומו לתמונת הניצחון של ישראל. רק אם דקה לפני היא הייתה יוצאת לפרסומות, אולי זה היה נראה אחרת".

עקבו אחרינו גם ב-Google News