מגישת התוכנית "ישראל הבוקר" של חדשות 14 טל מאיר התייחסה הבוקר (שלישי) להפצצת רשות השידור של הטלוויזיה האיראנית, המזוהה עם המשטר הרצחני, ולתיעוד הדרמטי של ההפצצה באמצע שידור חי – ואמרה: "אנחנו חיים בסרט הוליוודי – זה הפרומו לתמונת הניצחון של ישראל".
צפו ברגע ההפצצה בשידור חי:
איציק בונצל, אביו של סמ"ר עמית בונצל ז"ל, לוחם צנחנים שנפל בקב ברצועה בחודש דצמבר 2023, בירך על התקיפה: "כל דיווח כזה צריך להרים את המורל בישראל בצורה מטורפת, לפתוח את הבוקר ולראות את ההישגים של חיל האוויר בלילה. התחושה היא באמת תחושת עצמאות, תחושת ניצחון ותחושה שאנחנו בדרך הנכונה לנצח גם את המערכה הזו".
טל מאיר המשיכה את דבריו: "אפשר לראות את זה בלופים. לראות בלופים איך היא (המגישה האיראנית) מדברת ומאיימת", אמרה וסיפרה כי המגישה לאחר מכן גם התראיינה וסיפרה מה עבר עליה ובכך היא מעודדת את התקיפות הישראליות נגד האיראנים.
"תשמע, אנחנו חיים בסרט הוליוודי. זה הפרומו של תמונת הניצחון. זה הפרומו", ציינה, "יש לנו פרומו לתמונת הניצחון של ישראל. רק אם דקה לפני היא הייתה יוצאת לפרסומות, אולי זה היה נראה אחרת".
