accessibility-icon
share-icon
צפו בדיווח | צילום: חדשות 14

טילים בודדים שוגרו מאיראן, לא דווח על נפגעים או נזק

אפרת ברינר

אפרת ברינר

כא סיון ה'תשפה (17.06.25)

6

16

like

3

dislike

בפעם השנייה בתוך שעה, אזעקות הופעלו בשל שיגור טיל מאיראן, אך הפעם באזור הצפון בלבד • לאחר דקות בודדות פיקוד העורף הודיע שניתן לצאת מהמרחבים המוגנים • לא דווח על נפגעים בגוף או ברכוש • גם הפעם, לא ניתנה התראה קודמת על השיגור


בפעם השלישית הלילה (שני) אזעקות הופעלו בשל שיגור טילים מאיראן, הפעם לאזור הצפון. בפעם הקודמת, התרעות הופעלו באזורים נרחבים בארץ בשל ירי ארבעה טילים בלבד. לאחר דקות בבודדות, פיקוד העורף הודיע כי ניתן לצאת מהמרחבים המוגנים.

ממד"א נמסר כי "בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות בצפון הארץ, בשלב זה לא התקבלו קריאות במוקד 101 של מד"א לא על נפילות ולא על נפגעים, צוותי מד"א יצאו לטפל במספר מקרים בודדים של אנשים שנחבלו בדרך למרחב מוגן".

maximize-image
צילום: איל מרגולין, פלאש 90

מוקדם יותר הלילה, אזעקות הופעלו באזורים נרחבים בארץ ביניהם: גוש דן, השפלה, לכיש, שפלת יהודה בשל שיגור טילים מאיראן. בפעם השנייה היום, לא נשלחה התרעה מוקדמת מפיקוד העורף. לאחר מספר דקות, פיקוד העורף הודיע ניתן לצאת מהמרחבים המוגנים. כאשר מטח זה לא גרם לנזק בגוף או ברכוש.

זוהי הפעם השלישית הלילה שללא התרעה מוקדמת, מטח מצומצם מאוד משוגר מאיראן לעבר ישראל, כאשר לפי הערכות הוא כולל פחות מ-10 טילים. גם במטח שלפניו שוגרה כמות קטנה מאוד של שיגורים, שלא הביאה לפגיעה בגוף או בנפש.

עקבו אחרינו גם ב-Google News