יו"ר מפלגת חד"ש-תע"ל ח"כ איימן עודה הכריז היום (שני) במליאת הכנסת כי "כל מלחמה גם הקשה ביותר – תסתיים לבסוף בהסכם, וכשיגיע היום הזה נצטרך לבנות מחדש את מה שלעולם לא נבנה. תקום פה מדינה פלשתינית לצד מדינת ישראל".
חברי הכנסת שנכחו במליאה מחו נגד דברים המקוממים של עודה. ח"כ כץ אף הטיח לעברו כי הוא ומפלגת חד"ש-תע"ל מסוכנים "לא פחות מהטילים שיורים עלינו מאיראן", והוסיף: "זו החזית השמינית של מדינת ישראל".
ח"כ איימן עודה: "תקום מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל, על אפכם וחמתכם"@AyOdeh pic.twitter.com/5K8JHth6fM
— ערוץ כנסת (@KnessetT) June 16, 2025
"איימן עודה רוצה ב-100% שיהיה לאיראן נשק גרעיני" הוסיף כץ, "הוא רוצה כל מה שרע למדינת ישראל, הוא היה בעד כל האויבים שלנו, ואפילו אמר על נסראללה: 'דוגמה ומופת של הקרבה ונאמנות, האיש שניצח את מדינת ישראל'".
ח"כ בועז ביסמוט הצטרף לגינויים, וביקר את עודה בחריפות: "לא אכפת לו שהעיר שלו מותקפת, מה שמניע אותו זה השנאה לדגל הזה", וקרא לח"כים: "התפקיד שלנו לדאוג שמי שבז לדגל לא יהיה בבית הזה".
"לא אכפת לו שהעיר שלו מותקפת, מה שמניע אותו זה השנאה לדגל הזה" – ח"כ ביסמוט נגד ח"כ איימן עודה: "התפקיד שלנו לדאוג שמי שבז לדגל לא יהיה בבית הזה"@BismuthBoaz @AyOdeh pic.twitter.com/taBVpnb2dc
— ערוץ כנסת (@KnessetT) June 16, 2025
כזכור, לפני כחודש עודה נאם בהפגנה בחיפה והתבטא באופן מרתיח כלפי המלחמה בעזה. בין הדברים שאמר: "עזה ניצחה ועזה תנצח", "אחרי הרג של 53 אלף, אסור שהדם יהיה הפקר" ו-"הכיבוש חייב להיות מחוסל".
