משרד החוץ האיראני הודיע הבוקר (שני) כי הפרלמנט בטהרן שוקל הצעת חוק לפרישה מאמנת ה־NPT – אמנת אי-הפצת נשק גרעיני. בהודעה הרשמית הדגיש משרד החוץ של איראן כי "איראן רואה בכל המדינות התומכות בישראל או מצדיקות את ההתקפות כשותפות לפשעים אלה".
עוד נמסר כי לדעת טהרן, "שטח איראני הנתון לתוקפנות ישראלית מותקף באמצעות נשק וציוד אמריקאים". לדבריהם, "אמריקה לא רוצה להרתיע את ישראל", וכי האחריות מוטלת כעת על מועצת הביטחון של האו"ם – שאותה קראו "לגנות את התקיפה הישראלית". לסיום נאמר כי "איראן תמשיך במאבקה האמיץ ובעוצמה".

אמש דווח בוול סטריט ג'ורנל כי ישראל גרמה נזק כבד לתוכנית הגרעין של איראן, אך טהראן עדיין מסוגלת להתקדם לפיתוח פצצה אם תחליט לעשות זאת – בעיקר בשל היעדר הפגיעה במתקן הגרעין בפורדו. הנזק למתקן הגרעין בנתנז נראה גדול משדווח, והסוכנות הבין-לאומית לאנרגיה אטומית אמרה שכ-14 אלף צנטריפוגות הושמדו גם במתקן התת-קרקעי- בשל הפגיעה באספקת החשמל.
