מ"מ מקום ראש העיר באחת מזירות הפגיעה ממטח הטילים הקטלני מאיראן התייחס הבוקר (שני) לממדי ההרס ואמר: "אפשר להגיד שבסיעתא דישמיא יצאנו בנס אבל ראינו בבירור שכל מי שהיה במקלט לא נפגע. אלה שנפגעו זה רק אנשים שלא היו במקלטים".
במטח השני במספר במהלך הלילה, שלושה נרצחו בכמה זירות נפילה במרכז הארץ, ולפחות 85 פצועים באורח קל-בינוני. מפקד נפת ירקון בפיקוד העורף בזירה המשמעותית ביותר במרכז: "רוב האנשים שהיו במרחב מוגן לא נפגעו, חשוב להקפיד על ההנחיות".

מ"מ מקום ראש העיר באחת מהערים שספגו פגיעה סיפר: "אנחנו נמצאים פה עכשיו בזירה עצמה, שעה אחרי שנפל פה הטיל. אפשר להגיד שפינו כבר את כל התושבים פה, מכל המבנים פה מסביב. האזור פה כבר נקים לתושבים, ברוך השם. יש לנו כמה פצועים וכמה נפגעים שפונו לבתי החולים.
מ"מ ראש העיר הבהיר את חשיבות השמירה על ההנחיות: "יש פה כמה מקרים שעכשיו נבדקים. ברגע זה סורקים את בית הספר שקרס כולו, לראות אם יש אנשים בתוך המקלטים. אפשר להגיד שבסיעתא דישמיא יצאנו בנס אבל ראינו בבירור שכל מי שהיה במקלט לא נפגע. אלה שנפגעו זה רק אנשים שלא היו במקלטים.

"המקלט מגיל ומציל חיים. חייבים להישמע להוראות פיקוד העורף, כי אנחנו רואים בבירור שהדבר הזה מציל חיים. פשוט לאורך כל הבניינים ראינו, כל מי שהיה במקלט לא נפגע. תשמרו על ההנחיות".
