תת-ניצב דניאל חדד, מפקד מרחב איילון, מסר הבוקר (ראשון) מזירת הפגיעה הקשה בבת ים כי "שש שעות אחרי נפילת הטיל תמונת המצב היא כזו: ישנם 180 נפגעים, שישה הרוגים נכון לרגע זה ושבעה נעדרים". לדבריו, לפחות 100 משפחות פונו מבתיהן בעקבות נזקי הפגיעה, ומרבית הבתים ברחובות הסמוכים נפגעו.
כוחות ההצלה פועלים מאז שעות הלילה במוקדי הפגיעה. מבית החולים וולפסון נמסר כי משתי זירות הנפילה פונו 65 נפגעים, כאשר מספר הפצועים המגיעים לבית החולים הולך וגדל. גם ביה"ח איכילוב קלט כ-25 פצועים, רובם מרסיסים, חבלות ושאיפת עשן. למרכז הרפואי קפלן פונו 46 פצועים, בהם אחד במצב קשה. לביה"ח שמיר אסף הרופא פונו 28 פצועים, בהם אחד קשה ואחד בינוני. לביה"ח שיבא פונו 37 פצועים במצב קל, לביה"ח בילינסון פונו 27 פצועים ולביה"ח רמב"ם 42 פצועים נוספים.


בפיקוד העורף הגדירו את האירוע ככזה שעלול להתברר כ"חמור יותר מאסון ורסאי". הגורמים בשטח ציינו כי צפויות עוד שעות ארוכות של עבודה עד לאיתורם וחילוצם של כלל הנעדרים. סמוך לזירה הוקמה תחנת ריכוז חללים.
ראש עיריית בת ים, צביקה רוט, אמר לחדשות 14 כי "הנזק ההיקפי באזור הגיע למאות מטרים מסביב. פתחנו מרכז משפחות שייתן מענה גם עבור אנשים שמעוניינים לקבל מידע על קרובי משפחה וגם לאלה שצריכים לדעת איפה לשהות".
