נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס הבוקר (ראשון) לאבדות ישראל ספגה בפגיעות הישירות ברחבי הארץ ובייחוד לטרגדיה בבת ים, שבשלב זה עדיין אין מידע אודות היקף הנזק הנרחב: "מתפלל להחלמת הפצועים ואיתור הנעדרים. נתאבל יחד. נתגבר יחד".
בציוץ ברשת X כתב הנשיא: "בוקר עצוב וקשה עד מאד. אחיות ואחים שלנו נרצחו ונפצעו בלילה ממתקפות איראניות נפשעות כנגד אוכלוסייה אזרחית בבת ים, תמרה ויישובים נוספים. יהודים וערבים, אזרחים ותיקים ועולים חדשים ובהם ילדים וזקנים, נשים וגברים. אני משתתף באבלן הכבד של המשפחות וכואב את האובדן הנורא. מתפלל להחלמת הפצועים ואיתור הנעדרים. נתאבל יחד. נתגבר יחד".\
בוקר עצוב וקשה עד מאד. אחיות ואחים שלנו נרצחו ונפצעו בלילה ממתקפות איראניות נפשעות כנגד אוכלוסיה אזרחית בבת ים, תמרה ויישובים נוספים. יהודים וערבים, אזרחים ותיקים ועולים חדשים ובהם ילדים וזקנים, נשים וגברים. אני משתתף באבלן הכבד של המשפחות וכואב את האובדן הנורא. מתפלל להחלמת…
— יצחק הרצוג Isaac Herzog (@Isaac_Herzog) June 15, 2025
כאמור, במתקפת הטילים הבליסטיים הלילה, ישראל התעוררה להרס חריג בהיקפו: שתי זירות ברחובות ובבת ים ספגו פגיעות ישירות, כאשר בזירה הראשונה מעורב אתר אסטרטגי ובזירה השנייה – בניין של אזרחים חפים מפשע.
לפי הפרטים שידועים עד כה, ישנם לפחות 248 נפגעים, כאשר ברור כי המספר בפועל גבוה יותר, לצד 4 נרצחים – בהם ילד בן 10, ילדה בת 8 ואישה כבת 60. החלק הדרמטי יותר הוא הערכת פיקוד העורף כי ישנם לא פחות מ-35 נעדרים בזירה.
