מבצע "עם כלביא": לאחר הלילה הדרמטי, צה"ל המשיך במהלך היום (שישי) לתקוף מטרות בשטח איראן. דובר צה"ל אפי דפרין ביקש מהציבור להיאזר סבלנות לאור המתיחות הביטחונית הגוברת.
עוד הוא ציין כי כוחותינו פגעו משמעותית באתר הגרעין בנתנז, המהווה את אחד ממתקני הגרעין החשובים ביותר במדינה. בצה"ל פרסמו אילוסטרציה תלת ממדית מה למעשה הותקף במבצע האינטסיבי עד כה.
בסבא"א, הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, כתבו בפוסט ברשת X כי "סבא"א עוקבת מקרוב אחר המצב המדאיג מאוד באיראן. הסוכנות יכולה לאשר שאתר נתנז נמצא בין המטרות. הסוכנות נמצאת בקשר עם הרשויות האיראניות בנוגע לרמות הקרינה. אנו גם בקשר עם הפקחים שלנו במדינה".
