ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים החל משעות הלילה (שישי) שיחות עם מנהיגים ברחבי העולם, בעקבות ההתפתחויות הביטחוניות מול איראן. בין היתר שוחח נתניהו עם קנצלר גרמניה, ראש ממשלת הודו ונשיא צרפת.
בהמשך צפוי ראש הממשלה לשוחח עם נשיא ארצות-הברית טראמפ, נשיא רוסיה פוטין וראש ממשלת בריטניה. המנהיגים גילו הבנה לצרכי ההגנה של ישראל מפני איום ההשמדה של איראן, וראש הממשלה אמר כי ימשיך להיות מולם בקשר מתמשך בימים הקרובים.

קנצלר גרמניה, פרידריך מרץ, פרסם ברשת X כי עודכן מראש על ידי ראש הממשלה נתניהו טרם המתקפה. לדבריו, "לישראל יש את הזכות להגן על קיומה ועל ביטחון אזרחיה".
גם נשיא צרפת, עמנואל מקרון, הביע תמיכה בזכותה של ישראל להגנה עצמית. "צרפת גינתה שוב ושוב את תוכנית הגרעין של איראן ונקטה בכל האמצעים הדיפלומטיים המתאימים בתגובה. בהקשר זה, צרפת מאשררת מחדש את זכותה של ישראל להגן על עצמה ולהבטיח את ביטחונה", אמר.
