accessibility-icon
share-icon
אילוסטרציה תלת-מימדית של אתר העשרת האורניום במרחב נתנז | צילום: דובר צה"ל

כוחותינו ממשיכים לתקוף באיראן: אלו המטרות שהותקפו עד כה

מיכל בקשי

מיכל בקשי

יז סיון ה'תשפה (13.06.25)

1

11

like

0

dislike

דובר צה"ל אישר כי במסגרת מבצע "עם כלביא" כוחותינו פגעו משמעותית באתר הגרעין בנתנז, המהווה את אחד ממתקני הגרעין החשובים ביותר במדינה • כוחותינו ממשיכים בשעה זו לתקוף מטרות במדינה • אלו המטרות שהותקפו עד כה במסגרת מבצע "עם כלביא"


דובר צה"ל אישר היום (שישי) כי במסגרת מבצע "עם כלביא" כוחותינו פגעו משמעותית באתר הגרעין בנתנז, המהווה את אחד ממתקני הגרעין החשובים ביותר במדינה. בצה"ל פרסמו אילוסטרציה תלת ממדית מה למעשה הותקף במבצע האינטסיבי עד כה.

כמו כן, דובר צה"ל אפי דפרין ציין כי כוחותינו ממשיכים גם בשעה זו לתקוף מטרות במדינה, וביקש מהציבור להיאזר סבלנות לאור המתיחות הביטחונית הגוברת.

אילוסטרציה של תקיפות צה״ל באיראן עד כה | צילום: דובר צה"ל

מוקדם יותר דווח בסוכנות הידיעות האיראנית "פארס" כי  כוחותינו תקפו פעם נוספת סביב מתקן הגרעין בנתנז, מתקן העשרת האורניום המרכזי במדינה. הכור היווה מקד מרכזי לתקיפות הלילה ברפובליקה האסלאמית.

בסבא"א כתבו בפוסט ברשת X כי "סבא"א עוקבת מקרוב אחר המצב המדאיג מאוד באיראן. הסוכנות יכולה לאשר שאתר נתנז נמצא בין המטרות. הסוכנות נמצאת בקשר עם הרשויות האיראניות בנוגע לרמות הקרינה. אנו גם בקשר עם הפקחים שלנו במדינה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News