accessibility-icon
share-icon
 צילום, ארכיון: יהושע יוסף, פלאש 90
צילום, ארכיון: יהושע יוסף, פלאש 90

פיקוד העורף הסיר את ההנחיה לשהות סמוך למרחב המוגן

נעמי רחליס

נעמי רחליס

יז סיון ה'תשפה (13.06.25)

4

15

like

2

dislike

פיקוד העורף הודיע על סיום שהייה בסמיכות למרחב המוגן • בכל רחבי הארץ אין צורך לשהות יותר בסמיכות למרחב המוגן | ההנחיות שעוד בתוקף


פיקוד העורף הודיע הבוקר (שישי) על הסרת ההנחיה לשהות בסמיכות למרחב המוגן ברחבי הארץ. המשמעות: תושבי כלל האזורים בישראל אינם נדרשים עוד להישאר בקרבת מרחבים מוגנים, כפי שנדרש בלילה שבין חמישי לשישי.

ההודעה מגיעה בעקבות פתיחת מבצע "עם כלביא" באיראן, שבמהלכו הונחו אזרחי ישראל לשהות בסמיכות למרחבים מוגנים ולהיערך לתרחיש חירום. הלילה, עודכן כי ההנחיות עוברות למתכונת של פעילות הכרחית בלבד.

שאר ההנחיות הינן בתוקף:

– אין לקיים פעילויות חינוכיות.
– חל איסור על קיום התקהלויות.
– אין לפתוח מקומות עבודה, למעט המשק החיוני.
– יש להימנע מנסיעות שאינן חיוניות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News