accessibility-icon
share-icon
קרדיט: דובר צה"ל

ראש אמ"ן: יוצאים למערכה קיומית נגד אויב שמבקש להשמיד אותנו

נעמי רחליס

נעמי רחליס

יז סיון ה'תשפה (13.06.25)

2

2

like

1

dislike

ראש אגף המודיעין, אלוף שלומי בינדר, אמר כי ישראל יוצאת למערכה קיומית נגד אויב שמאיים על עצם קיומה ומתקדם בפיתוח נשק גרעיני וקונבנציונלי • לדבריו, אמ"ן התריע מראש על ההתחמשות האיראנית, ערוך ומוכן למערכה, וימשיך לפעול בנחישות להסרת האיום | צפו בשיחה מבור חיל האוויר


ראש אגף המודיעין, אלוף שלומי בינדר, אמר בשיחה הבוקר (שישי) בתא ממנו נוהלה התקיפה הסימולטנית נגד צמרת המטכ"ל של המשטר האיראני בבור חיל האוויר כי "כמו שאתם יודעים אנחנו יוצאים למערכה שהיא מערכה לא פחות מקיומית, נגד אויב שמבקש להשמיד אותנו, שומע את זה מכם לא מעט, לפתח יכולות גרעין, מתקדם מהר בפיתוח יכולות הגרעין שלו, לפתח יכולות של נשק קונבנציונלי בכמויות מאוד מאוד גדולות".

"את הדבר הזה אנחנו רוצים לגרוע, לשבש ולהסיר את האיום הזה. בעיקר לומר לכם שוב, כמה אני סומך עליכם, כמה אני מאמין בכם וכמה אני יודע שאיתכם אפשר לעשות את זה, גם בחדר הזה וגם בחדרים אחרים שאתם נמצאים בו", אמר.

הוא הוסיף: "אגף המודיעין עבד מאוד מאוד קשה, גם כדי להביא את ההתרעה על ההתקדמות בגרעין, על כמויות הטק״ק, ואגף המודיעין גם מוכן למשימה הזאת, גם נמצא בכוננות מאוד גבוהה וגם נמצא, אני חושב בעמידת מוצא חזקה מאוד למערכה הזו שאנו נכנסים אליה. אז המון המון הערכה, חדות, להביא את הכי טוב שיש לכם ואת הכי טוב של עצמכם ועם זה אנחנו מנצחים, שיהיה בהצלחה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News