"עם כלביא יקום וכארי יתנשא": שעות לפני פתיחת המתקפה באיראן, ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בכותל ביחד עם נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי.
בכותל, ראש הממשלה הניח פתק שבדיעבד נהיה לפתק ברכת הצלחה למבצע להשמדת הגרעין האיראני: "עם כלביא יקום וכארי יתנשא".

לפני זמן קצר אמר ראש הממשלה נתניהו: "אנחנו אחרי מכת פתיחה מאוד מוצלחת, ובעזרת השם – אנחנו הולכים להשיג הרבה מאוד הישגים".
