לאחר דיווחים סותרים וניסיון ההכחשה בטהראן, עכשיו זה רשמי: רמטכ"ל איראן מוחמד בהגרי חוסל במבצע "עם כלביא" – מתקפת הפתע הישראלית שהחלה הלילה (שישי).
ההודאה על הרמטכ"ל איראני מגיעה לאחר שבטהראן נאלצו להודות כי מפקד משמרות המהפכה הגנרל חוסיין סלאמי חוסל גם הוא. בנוסף, באיראן מודים כי גם סגן רמטכ"ל הכוחות המזויינים וראש מפקדת החירום ע'לאם-עלי רשיד חוסל גם הוא. כמו כן, חוסל מדעני הגרעין מוחמד מהדי טהרנאצ'י ופרידון עבאסי.

כזכור, ישראל יצאה הלילה למתקפת מנע באיראן במבצע שקיבל את השם "עם כלביא". בעקבות זאת, שר הביטחון ישראל כ"ץ הכריז על מצב מיוחד בכל רחבי הארץ ופיקוד העורף אף הוא עדכן על שינויים והגבלות במדיניות ההתגוננות.
