בעקבות התקיפה הישראלית באיראן, ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס פרסם הבוקר (שישי) הודעה בחשבון ה־X שלו, בה עדכן על פעולות האבטחה שננקטות בעיר לאור ההתפתחויות הביטחוניות במזרח התיכון.
"עודכנתי במצב המתפתח בישראל ובאיראן, ויחידת הלוחמה בטרור של משטרת ניו יורק עוקבת מקרוב אחר המצב", כתב אדמס. "מתוך שפע של זהירות, אנו מגבירים את האבטחה בבתי תפילה ובאתרים דיפלומטיים ישראליים". ראש העיר הוסיף: "אני מתפלל לשלום באזור".
משטרת ניו יורק פרסה אף היא הודעה: "מתוך זהירות רבה, אנו פורסים משאבים נוספים לאתרים יהודיים, ישראליים ואחרים ברחבי ניו יורק. אנו מתואמים עם שותפינו הפדרליים ונמשיך לעקוב אחר כל השפעה אפשרית על ניו יורק".
