ראש ארגון האנרגיה האטומית של איראן אישר הבוקר (שישי) כי הכור בנתנז, אחד ממתקני הגרעין החשובים ביותר במדינה, נהרס. הדיווח מצטרף להודעה סבב"א שבה מצוין כי האתר הגרעיני נתנז נמצא בין המטרות שישראל תקפה.
בסבא"א כתבו בפוסט ברשת X כי "סבא"א עוקבת מקרוב אחר המצב המדאיג מאוד באיראן. הסוכנות יכולה לאשר שאתר נתנז נמצא בין המטרות. הסוכנות נמצאת בקשר עם הרשויות האיראניות בנוגע לרמות הקרינה. אנו גם בקשר עם הפקחים שלנו במדינה".

המתקן הגרעיני בנתנז הוא מתקן העשרת האורניום האיראני המרכזי. המתקן הוקם בשנת 2002, בתור אתר סודי להעשרת אורניום אשר נכרה במחוז יזד. פקחי הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית שביקרו באתר דיווחו על הרחבת האתר בנובמבר 2007. דיווח נוסף של סבא"א מפברואר 2008 הראה כי איראן החלה להרכיב צנטריפוגות מתוחכמות.
בניו יורק טיימס דווח כי ישראל תקפה לפחות שישה בסיסים צבאיים ליד טהראן, כולל פארצ'ין, יחד עם שני מתחמי פיקוד מאובטחים וכמה מבני מגורים במה שנראה כהתנקשויות ממוקדות. בסוכנות הידיעות IRNA דיווחו על לפחות 4 מפקדים בכירים שחוסלו.

הלילה, אזעקות הופעלו ברחבי ישראל כדי להכין את האזרחים, לקראת מתקפת פתע באיראן שכללה תקיפה של מתקני גרעין, מתקנים של צבא איראן ומשמרות המהפכה ומגורים של בכירים, ביניהם גם מדעני גרעין. במהלך התקיפות חוסלו בכירים בשלטון האיראני, ביניהם: רמטכ"ל איראן, מפקד משמרות המהפכה וכן סגן הרמטכ"ל וראש מפקדת החירום. כוחותינו תקפו במספר מוקדים בארבעה גלים שונים.
