בעקבות המצב הביטחוני והצורך הגובר במנות דם, שירותי הדם של מגן דוד אדום קוראים לציבור להגיע ולתרום דם – עם עדיפות לבעלי סוג דם O. במד"א מדגישים כי ההתרמות מתקיימות בהתאם להנחיות הביטחון ובכל האתרים קיימים מרחבים מוגנים.
למען ייעול התהליך, מתבקשים התורמים להיכנס לאתר מד"א ולמלא את שאלון התורם שמתקבל לטלפון הנייד לפני ההגעה.

מוקדי ההתרמות היום:
באר שבע – רחוב סוקולוב 4, בתחנת מד"א, החל מהשעה 06:00
ירושלים – רחוב המ"ג 7, בתחנת מד"א, החל מהשעה 06:00
אשדוד – בית חולים אסותא, קומה מינוס 2, החל מהשעה 06:30
חיפה – בית חולים רמב"ם, בקניון הסגול, החל מהשעה 06:30
תל אביב – בית חולים איכילוב, בניין השיקום, קומה מינוס 1, החל מהשעה 06:30
רחובות – רחוב פרופ' יובל נאמן 106, בית ספר פרחי המדע, החל מהשעה 07:00
באר שבע (נוסף) – רחוב דרך המשחררים 10, קונסרבטוריון, במקלט, החל מהשעה 08:00
כרמיאל – רחוב נשיאי ישראל 33, היכל התרבות, החל מהשעה 08:00
נוף הגליל – רחוב הרימון, בניין העירייה, קומת החניון במקלט, החל מהשעה 08:00
במד״א קוראים לציבור להירתם למאמץ הלאומי ולהגיע לתרום דם – תרומה שיכולה להציל חיים בשעת חירום.
