גורם בכיר בצה"ל מסר הבוקר (שישי) לחדשות 14 כי במבצע "עם כלביא" ישראל הביאה הישג חסר תקדים, פגיעה משמעותית בצמרת הצבא האיראני ומשמרות המהפכה. בנוסף ישראל פגעה במדעני גרעין, המוציאים לפועל של התוכנית שלהם.
"יש לנו תוכנית התקפית ארוכה ורחבה לימים ארוכים קדימה – לפנינו ימים ארוכים וקשים. האירנים עוד יגיבו, אם הציבור יהיה ממושמע ויפעל לפי הנחיות, יהיו מעט נפגעים. אם לא – יהיו הרבה. זה ייקח זמן, אנחנו במלחמה אינטנסיבית".

גורם בכיר בישראל מסר לכתבנו הלל ביטון רוזן כי הסיכויים שהמטכ"ל האיראני, כולל הרמטכ"ל האיראני, ומדעני הגרעין הבכירים סוכלו במכת הפתיחה, גבוהים. במקביל, באיראן יצאה הודעה רשמית כי מפקד משמרות המהפכה הגנרל חוסיין סלאמי חוסל.
במהלך בלילה, ישראל יצאה למתקפת מנע באיראן במבצע שקיבל את השם "עם כלביא". בעקבות זאת, שר הביטחון ישראל כ"ץ הכריז על מצב מיוחד בכל רחבי הארץ ופיקוד העורף אף הוא עדכן על שינויים והגבלות במדיניות ההתגוננות. לפי דיווחים, במתקפה הופצצו מתקני גרעין, מתקנים אסטרטגיים – ובכירים ביותר בשלטון האיראני.
