דובר צה"ל בערבית תא"ל אביחי אדרעי הוציא הבוקר (שישי) הודעת אזהרה לכלל אויבי ישראל באשר הם. לדברי אדרעי: "כל מי שינסה לאתגר אותנו שהוא ישלם מחיר כבד".
בסרטון שפרסם ברשת ה-X אמר: "מבצע עם כלביא הוא מתקפה מקדימה ומדויקת נגד פרויקט הגרעין האיראני. עשרות מטוסי קרב תקפו עשרות מטרות צבאיות השייכות למשטר האיראני, כולל מטרות גרעיניות באזורים שונים באיראן.
#عاجل عملية #الاسد_الصاعد هجوم استباقي ودقيق لضرب المشروع النووي الايراني. عشرات الطائرات الحربية ضربت عشرات الاهداف العسكرية التابعة للنظام الإيراني ومن بينها أهداف نووية في مناطق مختلفة من ايران.
بدأنا الهجوم لأن الساعة قد حانت، لقد وصلنا إلى نقطة اللاعودة. ليس لدينا خيار… pic.twitter.com/7mG0pJ4Ok0
— افيخاي ادرعي (@AvichayAdraee) June 13, 2025
"פתחנו במתקפה כי הגיעה השעה. הגענו לנקודת אל-חזור. אין לנו ברירה אחרת. מדינת ישראל לא תאפשר למשטר שמכריז בגלוי על כוונתו להשמיד את מדינת ישראל להחזיק בנשק להשמדה המונית", לסיום הזהיר אדרעי את מדינות האויב: "אני מזהיר כל מי שינסה לאתגר אותנו שהוא ישלם מחיר כבד".
