accessibility-icon
share-icon
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

דו"צ בערבית: "כל מי שינסה לאתגר אותנו שהוא ישלם מחיר כבד"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יז סיון ה'תשפה (13.06.25)

3

like

0

dislike

דובר צה"ל בערבית הזהיר את אויבנו לאחר פתיחת מבצע "עם כלביא" שלא לנסות לאתגר את ישראל • לדבריו, ישראל לא תאפשר לאיראן להחזיק בנשק להשמדה המונית, וכל ניסיון לאתגר ייענה במחיר כבד


דובר צה"ל בערבית תא"ל אביחי אדרעי הוציא הבוקר (שישי) הודעת אזהרה לכלל אויבי ישראל באשר הם. לדברי אדרעי: "כל מי שינסה לאתגר אותנו שהוא ישלם מחיר כבד".

בסרטון שפרסם ברשת ה-X אמר: "מבצע עם כלביא הוא מתקפה מקדימה ומדויקת נגד פרויקט הגרעין האיראני. עשרות מטוסי קרב תקפו עשרות מטרות צבאיות השייכות למשטר האיראני, כולל מטרות גרעיניות באזורים שונים באיראן.

"פתחנו במתקפה כי הגיעה השעה. הגענו לנקודת אל-חזור. אין לנו ברירה אחרת. מדינת ישראל לא תאפשר למשטר שמכריז בגלוי על כוונתו להשמיד את מדינת ישראל להחזיק בנשק להשמדה המונית", לסיום הזהיר אדרעי את מדינות האויב: "אני מזהיר כל מי שינסה לאתגר אותנו שהוא ישלם מחיר כבד".

עקבו אחרינו גם ב-Google News