בהמשך למתקפת המנע של ישראל שהתחילה הלילה (שישי) – צה"ל תקף במתקן הגרעיני האיראני בנתז – זאת כחלק ממבצע "עם כלביא".
כאמור, שר הביטחון ישראל כ"ץ הכריז על מצב מיוחד בכל רחבי הארץ ופיקוד העורף אף הוא עדכן על שינויים והגבלות במדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף, במסגרתם הפעילות בארץ תעבור לזו שהכרחית בלבד. היום לא יתקיימו לימודים ברחבי הארץ.
על פי כתבנו תמיר מורג: מדובר באחד ממתקני ההעשרה החשובים ביותר באיראן. למרות זאת – אנחנו לא יודעים האם נפגע האורניום שאיראן העשירה.
