בעקבות התקיפה הישראלית באיראן – "מבצע עם כלביא", מפקד פיקוד העורף הוציא הנחיות מיוחדות: "בעת קבלת התרעה יש להיכנס למרחבים המוגנים – אנו חזקים וערוכים יחד לשמור ולהגן על מדינת ישראל".
לפי אלוף רפי מילוא: ״במערכה זו צפויות התרעות רחבות יש חשיבות גבוהה להתמגנות מיטבית בין אם במרחב הפרטי או הציבורי – עדיפות לממ״ד, מקלט, מרחבים מוגנים במוסדות חינוך ומחסים ציבוריים שמאושרים על ידי פיקוד העורף. אם אין בקרבתם, ניתן להיכנס לחדר המדרגות או לחדר פנימי".
"כל אזרח נדרש לדעת, מהו המרחב המוגן הטוב ביותר בסביבתו. בעת קבלת התרעה יש להיכנס למרחבים המוגנים ולהישאר בהם עד להודעה חדשה שאפשר לצאת", נמסר ממפקד פיקוד העורף, "יש לצמצם תנועות ונסיעות בדרכים. אנחנו לפני ימים עצימים ומורכבים. אנו חזקים וערוכים יחד לשמור ולהגן על מדינת ישראל".
