accessibility-icon
share-icon
צילום: חדשות 14

אני מאמין: בפטריוטים מסבירים למה ישראל לעולם לא תהיה לבד

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

טז סיון ה'תשפה (12.06.25)

38

59

like

7

dislike

פאנליסט הפטריוטים יקי אדמקר התייחס במהלך התוכנית לאפשרות של תקיפה ישראלית באיראן: "אם אנחנו יכולים לעשות את זה לבד, אני מעדיף שנעשה את זה לבד" • התגובה של זמרי הדהימה את הפאנל


דיון ארוך התפתח בפאנל הפטריוטים בתוכנית ששודרה הערב (חמישי) בנוגע להתפתחויות האחרונות בשיחות הגרעין והאפשרות לתקיפה ישראלית באיראן.

בשלב מסוים התייחס הפאנליסט יקי אדמקר לאפשרויות של הפרק: "אני, קודם כל, מעדיף שאם ישראל יכולה לעשות את התקיפה הזאת לבד, אני מעדיף שהיא תעשה אותה לבד. כי אני רוצה שהמדינה שלי תהיה הגבר-גבר של המזרח התיכון".

טראמפ: תקיפה ישראלית באיראן בהחלט יכולה לקרות

טראמפ: תקיפה ישראלית באיראן בהחלט יכולה לקרות

46
12.06.25|סיון יחזקאל

עוד לפני שהספיק לסיים את המשפט, קטע אותו יותם זמרי ואמר לו: "אני מתפלא עליך, יקי. אתה לא יודע שאנחנו אף פעם לא לבד? אנחנו תמיד עם הקב"ה. באמת, יקי, אני צריך להגיד לך את זה?"

עקבו אחרינו גם ב-Google News