דיון ארוך התפתח בפאנל הפטריוטים בתוכנית ששודרה הערב (חמישי) בנוגע להתפתחויות האחרונות בשיחות הגרעין והאפשרות לתקיפה ישראלית באיראן.
בשלב מסוים התייחס הפאנליסט יקי אדמקר לאפשרויות של הפרק: "אני, קודם כל, מעדיף שאם ישראל יכולה לעשות את התקיפה הזאת לבד, אני מעדיף שהיא תעשה אותה לבד. כי אני רוצה שהמדינה שלי תהיה הגבר-גבר של המזרח התיכון".

טראמפ: תקיפה ישראלית באיראן בהחלט יכולה לקרות
46
12.06.25|סיון יחזקאל
עוד לפני שהספיק לסיים את המשפט, קטע אותו יותם זמרי ואמר לו: "אני מתפלא עליך, יקי. אתה לא יודע שאנחנו אף פעם לא לבד? אנחנו תמיד עם הקב"ה. באמת, יקי, אני צריך להגיד לך את זה?"
