accessibility-icon
share-icon
מרקו רוביו | צילום: שאטרסטוק
מרקו רוביו | צילום: שאטרסטוק

מרקו רוביו: "כל צעד של האו"ם צריך לגנות את חמאס באופן ברור"

אפרת ברינר

אפרת ברינר

ט סיון ה'תשפה (05.06.25)

3

4

like

0

dislike

מזכיר המדינה האמריקני מרקו רוביו התייחס הלילה להטלת הווטו במועצת הביטחון באו"ם, על ההחלטה לדרוש מישראל להפסיק את הלחימה בעזה באופן חד צדדי • בפוסט שפרסם הבהיר: "ארה"ב תמשיך לעמוד לצד ישראל"


מזכיר המדינה האמריקני מרקו רוביו התייחס הלילה (בין רביעי לחמישי) להטלת הווטו במועצת הביטחון באו"ם, על ההחלטה לדרוש מישראל להפסיק את הלחימה בעזה באופן חד צדדי: "החלטה זו הייתה רק מקדמת את האינטרסים של הטרוריסטים של חמאס, תוך פגיעה במאמצים הדיפלומטיים".

בפוסט שפרסם ברשת X כתב כי "ארצות הברית הטילה וטו על החלטה של ​​מועצת הביטחון של האו"ם בנושא עזה. החלטה זו הייתה רק מקדמת את האינטרסים של הטרוריסטים של חמאס, תוך פגיעה במאמצים הדיפלומטיים. כל צעד של האו"ם צריך לגנות את חמאס באופן ברור ולקרוא לו להתפרק מנשקו ולעזוב את עזה. ארה"ב תמשיך לעמוד לצד ישראל".

כזכור, אמש, ארה"ב הטילה וטו במועצת הביטחון של האו"ם וסיכלה את הניסיון לכפות הפסקת אש חד-צדדית ברצועת עזה, לאחר ש-14 מדינות תמכו בהצעה. מועצת הביטחון כהרגלה ניסתה לכפות הפסקת אש חד-צדדית מצידה של ישראל, אך כל זאת ללא התניה של שחרור חטופינו משבי ארגון הטרור חמאס.

עקבו אחרינו גם ב-Google News