בכיר איראני תקף הלילה (בין שני לשלישי) את ההצעה האמריקנית להסכם גרעין ומסר ל־CNN כי מדובר בנוסח "בלתי קוהרנטי, מפורק, לא מציאותי ועמוס בדרישות מופרזות". לדבריו, "העובדה שהאמריקנים משנים את עמדותיהם כל הזמן היא המכשול המרכזי להצלחת השיחות – וכעת זה קשה מאי פעם".
מקורות המעורים בפרטי השיחות התריעו כי המומנטום של המשא ומתן קורס, וכי ייתכן שהסבב הבא כלל לא יתקיים, זאת בניגוד לאופטימיות שהביע הנשיא טראמפ בשבוע שעבר, אז טען כי הממשל "קרוב מאוד לפתרון".

בתוך כך, במהלך הלילה, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הבהיר כי בכל הסכם אשר ייחתם לא יינתן לאיראן להעשיר אורנים כלל, והוסיף: "העולם היה צריך לעצור את איראן מזמן מ"להעשיר".
כזכור, אתמול דווח ברויטרס כי איראן צפויה לדחות הצעה אמריקאית להסכם גרעין, זאת על פי דיפלומט איראני המקורב לצוות המשא ומתן. לדבריו, ההצעה "לא צפויה" ואינה משרתת את האינטרסים של טהראן: "איראן מנסחת תגובה שלילית להצעה האמריקאית, אשר עלולה להתפרש כדחייה של ההצעה האמריקאית"
