שר הביטחון ישראל כ"ץ שיגר אתמול (שישי) איום ברור לארגון הטרור חמאס ובו קורא לו לקבל באופן מלא את מתווה וויטקוף. "מרצחי החמאס יאלצו כעת לבחור: קבלת תנאי "עסקת וויטקוף" לשחרור החטופים – או להיות מושמדים", כתב כ"ץ.

בפוסט המלא שפרסם אתמול ברשת X כתב השר כ"ץ: "צה"ל ממשיך את פעילותו בעזה במלוא העוצמה ומכה ומפרק את מאחזי חמאס, תוך פינוי האוכלוסייה המקומית מכל אזור לחימה ותקיפת השטח מהאוויר, מהיבשה ומהים בהיקפים חסרי תקדים להגנה מקסימלית על חיילינו לקראת כניסת הכוחות המתמרנים בכל אזור ובמהלך התמרון.
צה"ל ממשיך את פעילותו בעזה במלוא העוצמה ומכה ומפרק את מאחזי חמאס, תוך פינוי האוכלוסייה המקומית מכל אזור לחימה ותקיפת השטח מהאוויר, מהיבשה ומהים בהיקפים חסרי תקדים להגנה מקסימלית על חיילינו לקראת כניסת הכוחות המתמרנים בכל אזור ובמהלך התמרון.
אנחנו מחויבים בראש וראשונה להגנת…
— ישראל כ”ץ Israel Katz (@Israel_katz) May 30, 2025
אנחנו מחויבים בראש וראשונה להגנת חיילינו הגיבורים בסדיר ובמילואים יותר מכל שיקול אחר. אחרי סיכול המחבלים וטיהור השטח, מסלק צה"ל כל איום לפי מודל רפיח – ונשאר לאחוז במקום.
באופן זה נשיג את יעדי המלחמה: שחרור כל החטופים תוך הכנעת והכרעת החמאס. מרצחי החמאס יאלצו כעת לבחור: קבלת תנאי "עסקת וויטקוף" לשחרור החטופים – או להיות מושמדים".
