accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן זינדל פלאש 90
צילום: יונתן זינדל פלאש 90

המשטרה מבקשת להאריך את מעצר הבית של אוריך בשלושה שבועות

שירה קריפס

שירה קריפס

כג אייר ה'תשפה (21.05.25)

41

1

like

9

dislike

המשטרה מבקשת להאריך בשלושה שבועות את מעצר הבית של יונתן אוריך בפרשת קטאר • בדיון האחרון בבית המשפט הוחלט שישהה במעצר בית ל-10 ימים בלבד • בדיון קודם רמז השופט מנחם מזרחי כי לא צפוי כתב אישום נגד אוריך


המשטרה מבקשת היום (רביעי) להאריך בשלושה שבועות נוספים את מעצר הבית של יונתן אוריך, במסגרת פרשת קטאר. זאת לאחר שב-12 לחודש הוחלט לשחררו למעצר בית בן עשרה ימים.

בדיון האחרון ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו ל-21 ימים, אך הבקשה נדחתה על ידי השופט. בסופו של דבר, הושגה הסכמה בין הצדדים על עשרה ימי מעצר בית.

maximize-image
אוריך בדיון בבית המשפט | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

באותו דיון נרשמה אמירה דרמטית של השופט מנחם מזרחי, שרמז כי לדעתו פרשת קטאר לא צפויה להבשיל לכתב אישום נגד אוריך. כאשר עורך דינו חדד, אמר לשופט: "מתישהו אראה את החומר", השיב לו השופט: "לדעתי לא תראה".

כזכור, כבר ב-8 בחודש, כשאוריך שהה במעצר, דחה בית משפט השלום בראשון לציון את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים, והורה לשחררו. אולם, המשטרה ערערה על ההחלטה והשופט המחוזי הפך את החלטת השלום והותיר את אוריך במעצר. עו"ד חדד ערער על החלטה זו לבית המשפט העליון, אך ערעורו נדחה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News