שופט השלום מנחם מזרחי שחרר היום (שני) את יהונתן אוריך למעצר בית של עשרה ימים, בהסכמת הצדדים. תנאי השחרור כוללים ערבויות, איסור יציאה מהארץ, איסור יצירת קשר עם המעורבים בפרשה, וכן חובת התייצבות לחקירה ככל שתידרש, כך דיווח כתב לענייני משפט יאיר אלטמן.
בנוסף, הובהר כי אוריך רשאי להגיש בקשות מיוחדות שייבחנו לגופן, וכן יוכל לצאת להתאווררות בליווי. יצוין כי בתחילה ביקשה המשטרה להטיל עליו מעצר בית למשך 21 ימים.


העליון החליט: יונתן אוריך יישאר במעצר עד יום שני הקרוב
בתוך כך, בסוף השבוע שעבר, החליט השופט יחיאל כשר כי מעצרו של יונתן אוריך יוארך בהתאם לבקשת המשטרה – עד היום, ודחה את הערעור שהגיש עו"ד עמית חדד.
הדיון התקיים בעקבות הערעור שהגיש עו"ד עמית חדד, פרקליטו של אוריך, לאחר ששופט בית המשפט המחוזי מיכלס הפך את החלטת קודמו, וקיבל את דרישת המשטרה להאריך את מעצרו של אוריך.
