רמיזה דרמטית מאד של השופט מנחם במזרחי בדיון בעניינו של יונתן אוריך. במהלך הדיון, פרקליטו של אוריך עו"ד חדד אמר לשופט: "מתישהו אראה את החומר". השופט מזרחי השיב לו, במה שמתבטא כרמיזה עבה במיוחד לכך שלדעתו התיק לא יחזיק מים: "לדעתי לא תראה".
בדיון עצמו הוחלט לשחרר את אוריך למעצר בית של 10 ימים, חרף בקשת המשטרה ל-21 ימים. עו"ד חדד אמר בדיון כי ההגנה מסרבת למעצר בית. לטענתו, בכל 5 הימים שבהם אוריך שהה במעצר, הוא נחקר 3 שעות בלבד. "על זה משאירים אדם במעצר בתנאים של עצור ביטחוני ובסוף מקיימים עימות עם 2 שאלות מול אדם שלא אזכיר את שמו וזהו" תהה.

חדד הוסיף והתייחס גם לתדרוכים נגד השופט מזרחי, מטעם גורמים במשטרה: "מתדרכים נגד שופטים שלא מבינים את התיק. אמירות בזויות שיוצאות מאנשים שאמורים להיות הזרוע הארוכה של החוק. ממתי מעצר זה כדי להעניש? מעט תיקון עולם צריך לעשות פה".
