ברקע הדיווחים על לחץ גובר מצד נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על ממשלת ישראל לסיים את הלחימה בעזה, שליחו לענייני חטופים, אדם בוהלר מציג הערב (שני) תמונה שונה לחלוטין, ומבהיר: "טראמפ לא שינה את עמדתו – הוא תומך בישראל ובעם היהודי".
במהלך כנס של הג'רוזלם פוסט, בוהלר התייחס להתקדמות האפשרית בעסקת החטופים, ואמר כי "אנחנו קרובים יותר לעסקה, גם בגלל שישראל בשטח. הנשיא טראמפ רוצה לראות את החטופים בבית". לדבריו, הנשיא לשעבר הוא "איש של שלום", אך גם הדגיש כי "צריך להכניע את חמאס – אי אפשר לפחד לעשות מעשים".

למרות שביקורו האחרון של טראמפ במזרח התיכון לא כלל עצירה בישראל, בוהלר הבהיר כי "ביבי היה הביקור הראשון שלו כנשיא. הוא היה שלוש פעמים בבית הלבן. בכל הביקורים דנו בנושא החטופים ובהצטרפות להסכמי אברהם – ישראל הייתה חלק מהשיחות, גם אם לא נכללה פיזית בביקור".
בנוגע לשיחות המשא ומתן עם איראן בנוגע למתקני הגרעין, אמר בוהלר כי טראמפ "תמיד פתוח לעסקאות, אבל רק אם הן נכונות. הוא לא בעד ריכוך מול האיראנים שמעשירים אורניום, וגם היועץ וויטקוף הבהיר זאת".

הדברים נאמרים על רקע פרסום ב"וושינגטון פוסט", שבו צוטט גורם שטען כי מקורבי טראמפ העבירו לירושלים מסר חד: "ננטוש אתכם אם לא תסיימו את המלחמה הזו". אותו מקור אף האשים את נתניהו בכך שהוא "חסר רצון פוליטי לסיים את הלחימה", על אף שלטענתו יש לו רוב ברור לכך.
בוהלר, לעומת זאת, שולל את הרמיזות הללו מכל וכל – וקורא להמשיך עד להכנעת חמאס. הוא הבהיר כי חמאס צריך להבין שכל יום שהחטפים לא חוזרים – יש לזה מחיר. "חמאס צריך להרגיש שכל יום המחיר עולה", הדגיש.
