accessibility-icon
share-icon
צילום: פורום פצועי המלחמה
צילום: פורום פצועי המלחמה

פורום פצועי המלחמה לחברי הקבינט: "דורשים הכרעה עד הסוף"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

כ אייר ה'תשפה (18.05.25)

3

1

like

1

dislike

פצועי מלחמה הגיעו לכניסה לישיבת הקבינט בקריאה לשרים: "דורשים הכרעה עד הסוף – בלי זגזוגים ובלי משחקים" • הפצועים הזהירו מפני חזרה למדיניות פשיטות והפצירו בממשלה לסיים את המלחמה בהכרעת ארגון הטרור הרצחני חמאס


בצל המו"מ לסיום המלחמה: פצועי מלחמה מהמערכה בעזה הגיעו היום (ראשון) אל מחוץ למשרד ראש הממשלה בירושלים, שם נערכה ישיבת הקבינט במדיני-ביטחוני, וקראו לשרים לפעול להכרעת ארגון הטרור חמאס. הפצועים, חלקם עדיין בתהליך שיקום, יצאו במיוחד במטרה לשוחח עם חברי הקבינט ולהעביר להם מסר ברור: לנצח – עד הסוף.

"אנחנו יודעים מה המחיר, אנחנו מכירים אותו מקרוב", אמרו הפצועים, חברי פורום פצועי המלחמה, שהוקם לאחרונה. "אנחנו רק הנציגים, ויש עוד רבים איתנו. אנחנו דורשים הכרעה – בלי זגזוגים, בלי משחקים. פעם אחת לגמור את זה. נקודת המפתח היא ללכת עד הסוף ולא לחזור לפשיטות ומשחקים".

maximize-image
פצועי המלחמה עם השר סמוטריץ' | צילום: פורום פצועי המלחמה

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' עצר במקום לשוחח עם הפצועים ושמע מהם על דרישותיהם ועל הציפיות מהם כלפי אופי הלחימה. גם הרב שמואל אליהו, רבה הראשי של צפת, שעבר במקום במקרה, עצר לחזק את הפצועים במאבקם למען הכרעת המלחמה.

נזכיר כי בשבוע שעבר נפגשו נציגי הפורום גם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והשמיעו באוזניו את קריאתם לשנות את שיטת הלחימה בעזה, להכריע את חמאס ולהשיב את החטופים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News