נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נועד היום (רביעי) עם נשיא סוריה אחמד א-שרע בריאד בירת ערב הסעודית, מדובר בפגישה הראשונה מזה 25 שנה בין מנהיגי שתי המדינות, כך דווח ברשת הערבית אל-ערביה.
בתוך כך, טראמפ הכריז אתמול כי החליט להסיר את הסנקציות מעל סוריה, בעקבות לדבריו "שינויים במצב בשטח וכניסת הנהגה חדשה והודות ליורש העצר הסעודי ולנשיא ארדואן".

טראמפ הוסיף כי הממשל האמריקני כבר החל בצעדים ראשונים לנורמליזציה עם המשטר החדש בדמשק, בראשות הנשיא הזמני אחמד א־שרע, והביע תקווה שההנהגה הנוכחית תוביל לשקט ולהבאת שלום לאזור.
מקורות בסוריה הבהירו כי מדובר בשיחות רגישות, אך הוסיפו כי "דמשק זקוקה נואשות להקלות כלכליות", וזאת לאחר כמעט 14 שנות מלחמה והשפעות הסנקציות מצד ארה"ב, אירופה ובריטניה.
