accessibility-icon
share-icon
צילום: ללא
צילום: ללא

לאחר שחרורו מהשבי: ראש הממשלה נתניהו שוחח עם עידן אלכסנדר

מיכל בקשי

מיכל בקשי

טו אייר ה'תשפה (13.05.25)

14

4

like

1

dislike

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון עם החייל עידן אלכסנדר, ששוחרר אתמול משבי הטרור בעזה ונמצא כעת בבית החולים • אלכסנדר שוחרר לאחר 584 ימים בשבי, במסגרת משא ומתן בין ממשל טראמפ לארגון הטרור חמאס


ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (שלישי) בטלפון עם החייל עידן אלכסנדר, ששוחרר אתמול משבי הטרור בעזה ונמצא כעת בבית החולים. במסגרת מו"מ בין ממשל טראמפ לארגון הטרור חמאס, שוחרר החטוף הישראלי אמריקאי עידן אלכסנדר והגיע אתמול לשטח ישראל, לאחר 584 ימים קשים מנשוא בשבי.

ממידע ראשוני עולה כי במהלך תקופת שביו, ארגון הטרור חמאס חקר את עידן אלכסנדר בעינויים בניסיון להוציא ממנו מידע מודיעיני. כמו כן, דווח כי אלכסנדר סבל מהרעבה ממושכת.

מהשחרור ועד המפגש עם המשפחה: הרגעים המרגשים מחזרתו של עידן

מהשחרור ועד המפגש עם המשפחה: הרגעים המרגשים מחזרתו של עידן

2
13.05.25|מיכל בקשי

בשיחת טלפון ראשונה ומרגשת עם אימו מנקודת הקליטה, אמרה לו יעל: "אתה חזק, אתה מוגן, אתה בבית. תן בראש. עוד מעט נפגשים. אוהבת אותך". בהמשך, כשראה אותה, התרגשה ואמרה: "לא ייאמן, אני אוהבת אותך, אתה נראה מדהים".

סבתו של עידן, ורדה בן ברוך, תיארה את ההפתעה מהבשורה על שחרורו ואת הדרך הארוכה שעברה המשפחה: "כל מה שצריך בשביל לקבל כוחות להמשך, הדרך היא ארוכה", אמרה, "ויש עוד משפחות שעדיין מתמודדות עם הדרך הזאת, ואני גם איתן". היא הדגישה: "לא נעזוב עד החטוף האחרון", והודתה לראש הממשלה נתניהו, לנשיא טראמפ, לוויטקוף ולאדם בוהלר על מאמציהם להשבת נכדה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News