המשקיעים בוול סטריט נערכים לשבוע העמוס ביותר בעונת הדוחות לרבעון הראשון של 2025, כאשר כשליש מהחברות במדד S&P 500 צפויות לפרסם את תוצאותיהן. ברקע, גם זרם של נתונים כלכליים מרכזיים והתכוננות לישיבת המדיניות המוניטרית של הפדרל ריזרב שתתקיים ב-6–7 במאי.
בגזרת הדוחות, ביום שני תפרסם דומינו'ס פיצה את תוצאותיה, ואחריה ביום שלישי יגיעו הדוחות של קוקה-קולה, ויזה ועוד חברות מובילות. ביום רביעי יגיעו הדוחות של ענקיות הטכנולוגיה מטא פלטפורמס ומיקרוסופט, וביום חמישי יצטרפו אמזון, אפל, אלי לילי ומאסטרקארד. את השבוע יסגרו ביום שישי שתי ענקיות האנרגיה, שברון ואקסון מוביל.

מעבר לדוחות, צפויים להתפרסם נתוני צמיחה קריטיים -בראשם האומדן הראשוני לצמיחת התמ"ג לרבעון הראשון, שיתפרסם ביום רביעי. התחזיות צופות צמיחה בשיעור שנתי מתואם עונתית של 0.4% בלבד -ירידה חדה לעומת הרבעון הקודם. במקביל, יפורסם גם מדד המחירים לצרכן על בסיס הוצאות פרטיות (PCE), המדד המועדף על הפדרל ריזרב למדידת האינפלציה. התחזיות מצביעות על ירידה מסוימת באינפלציה השנתית ל-2.2%, והמדד הליבתי צפוי לרדת ל-2.6% – הנמוך ביותר מאז מרץ 2021.
ביום שישי יפורסם דוח התעסוקה לחודש אפריל. כלכלנים מצפים להוספת 133 אלף משרות חדשות במשק האמריקאי, ירידה חדה מהתוספת של 228 אלף שנרשמה בפברואר. שיעור האבטלה צפוי להישאר יציב ברמה של 4.2%.
וול סטריט תצטרך לעכל שפע של מידע קריטי שיכול לקבוע את כיוון השווקים בתקופה הקרובה – החל מתוצאות החברות הגדולות, דרך נתוני מאקרו משמעותיים, וכלה בציפיות למדיניות הבאה של הבנק המרכזי.
