ארצות הברית ממשיכה את התקפותיה נגד ארגון הטרור התימני החות'ים, כאשר הלילה (בין מוצאי שבת לראשון) דווח בערוץ "אל-ערביה" הפרו-סעודי כי בוצעו 50 תקיפות נגד החות'ים בארבעה אזורים שונים בתימן: הבירה צנעא, עיר הנמל אל-חודיידה, עמראן ומאריב.
כתב הערוץ טען כי "הפשיטות של ארה"ב על אתרי החות'ים בצנעא היום הן האלימות ביותר". עוד דווח כי הן התמקדו במחסני נשק ובמחנות של החות'ים. ערוץ "אל-מסירה" המזוהה עם ארגון הטרור החות'י, דיווח אמש על סדרה של תקיפות אמריקאיות בעיר הבירה צנעא, בנוסף לשרשרת של 13 תקיפות באזור הנמל ובשדה התעופה של אל-חודיידה, וכן תקיפה נוספת באזור מחוז מארב בדרום-מערב תימן.

תימן: הפצצות אמריקאיות עזות בחודיידה וצנעא
בתוך כך, ביום שישי דווח בתימן על תקיפות נוספות של צבא ארה"ב כנגד שורת מחוזות, ובהן צנעא וסעדה. תקיפות אלו הגיעו כאשר ברקע עדיין אמדו את הנזק מהתקיפות שבוצעו בלילה הקודם אשר כוונו לעבר מתקן הנפט בראס עיסא. הרשויות החות'יות דיווחו אז כי מספר ההרוגים בתקיפות אלו עלה ל-80, נוסף על 150 פצועים.
