accessibility-icon
share-icon
דובר החות'ים יחיא סריע | צילום: רויטרס
דובר החות'ים יחיא סריע | צילום: רויטרס

לפני השיגור לארץ: בתימן דווח על 38 מחוסלים בנמל ראס עיסא

מיכל בקשי

מיכל בקשי

כ ניסן ה'תשפה (18.04.25)

11

21

like

33

dislike

צבא ארצות הברית תקף בנמל ראס עיסא שבתימן • משרד הבריאות של אל-חודיידה עדכן על 38 הרוגים ומעל 100 פצועים • גורם בהגנה האזרחית של ארגון הטרור החות'ים אמר שבוצעו 14 תקיפות ממוקדות לעבר מתקן הנפט בנמל


כחצי שעה לפני האזעקות בעקבות שיגור מתימן, דווח על 38 הרוגים ומעל 100 פצועים באל-חודיידה בעקבות התקיפות האמריקאיות על מתקן הנפט שבנמל ראס עיסא.

האמריקאים הגדילו בשבועות האחרונים את סדרת התקיפות שלהם נגד מטרות טרור של החות'ים בתימן, והחלו בתקיפות ממוקדות לעבר מתחמי טרור מסוימים. החות'ים אף החלו לחשוד כי יש מדליפים בשורותיהם, ודווח על חקירה של סגן ראש הביון החות'י בחשד למסירת קואורדינטות לאמריקאים.

לאחר שצה"ל התריע – אזעקות נשמעו ברחבי הארץ; הטיל יורט

לאחר שצה"ל התריע – אזעקות נשמעו ברחבי הארץ; הטיל יורט

97
18.04.25|מיכל בקשי

משרד הבריאות של אל-חודיידה עדכן כי 38 עובדים במתקן הנפט בראס עיסא נהרגו בתקיפות האמריקאיות, ו-102 נוספים נפצעו, כך עפ"י ההערכה בשלב זה. גורם בהגנה האזרחית אמר לערוץ "אל-מסירה" של החות'ים כי בוצעו 14 תקיפות ממוקדות לעבר מתקן הנפט בנמל. כמו כן, פרצה שריפה גדולה במקום לאחר התקיפות.

עבדאללה עטיפי מסר לערוץ של החו'תים: "פשע האויב האמריקאי לא ירתיע את תושבי תיהאמה ואת העם התימני מלתמוך בעזה, אלא יגביר את האיתנות והחוסן שלהם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News