כחצי שעה לפני האזעקות בעקבות שיגור מתימן, דווח על 38 הרוגים ומעל 100 פצועים באל-חודיידה בעקבות התקיפות האמריקאיות על מתקן הנפט שבנמל ראס עיסא.
האמריקאים הגדילו בשבועות האחרונים את סדרת התקיפות שלהם נגד מטרות טרור של החות'ים בתימן, והחלו בתקיפות ממוקדות לעבר מתחמי טרור מסוימים. החות'ים אף החלו לחשוד כי יש מדליפים בשורותיהם, ודווח על חקירה של סגן ראש הביון החות'י בחשד למסירת קואורדינטות לאמריקאים.

לאחר שצה"ל התריע – אזעקות נשמעו ברחבי הארץ; הטיל יורט
משרד הבריאות של אל-חודיידה עדכן כי 38 עובדים במתקן הנפט בראס עיסא נהרגו בתקיפות האמריקאיות, ו-102 נוספים נפצעו, כך עפ"י ההערכה בשלב זה. גורם בהגנה האזרחית אמר לערוץ "אל-מסירה" של החות'ים כי בוצעו 14 תקיפות ממוקדות לעבר מתקן הנפט בנמל. כמו כן, פרצה שריפה גדולה במקום לאחר התקיפות.
עבדאללה עטיפי מסר לערוץ של החו'תים: "פשע האויב האמריקאי לא ירתיע את תושבי תיהאמה ואת העם התימני מלתמוך בעזה, אלא יגביר את האיתנות והחוסן שלהם".
