סרטון דרמטי שהתפרסם הלילה (בין חמישי לשישי) תיעד את המתקפה האמריקאית העצימה לעבר מתקן הנפט של החות'ים בנמל ראס עיסא שבאל-חודיידה. בתיעוד נראית נקודת אור גדולה ולאחר מכן אש מתפשטת במרחב.
משרד הבריאות של אל-חודיידה עדכן כי 38 עובדים במתקן הנפט נהרגו בתקיפות האמריקאיות, ו-102 נוספים נפצעו, כך עפ"י ההערכה בשלב זה. גורם בהגנה האזרחית אמר לערוץ "אל-מסירה" של ארגון הטרור החות'ים כי בוצעו 14 תקיפות ממוקדות של הכוחות האמריקאים לעבר מתקן הנפט הגדול שבנמל ולאחר מכן פרצה שריפה גדולה במקום.

לפני השיגור לארץ: בתימן דווח על 38 מחוסלים בנמל ראס עיסא
כחצי שעה לאחר שדווח על 38 מחוסלים ומעל 100 פצועים בעקבות התקיפות של הכוחות האמריקאים, נשמעו אזעקות בגוש דן, השרון, ירושלים והשפלה. צה"ל מסר כי טיל אחד שוגר מתימן – ויורט: "ההתרעות הופעלו על פי מדיניות".
צפו בתיעודים:
آمریکا انبارهای بزرگ نفتی تروریستهای حوثی در منطقه راس عیسی واقع در بندر الحدیده یمن را مورد هدف قرار داد. pic.twitter.com/7qcmmOmeDI
— 👑Fereshteh Gilaki (@fereshtehgilaki) April 17, 2025
اللهم بردًا وسلامًا على يمن البطولة والفداء.
مجزرة مروعة… جريمة جديدة للعدوان الأمريكي-الإسرائيلي باستهداف ميناء رأس عيسى النفطي، أسفرت عن استشهاد وإصابة العشرات. pic.twitter.com/tUyePVrIXM
— بلال نزار ريان (@BelalNezar) April 17, 2025
