מספר בודד מאוד של טילים שוגר הערב (שני) מאיראן לעבר אזור הצפון. זהו המטח היחיד שאיראן הצליחה להוציא ב-15 השעות האחרונות, מאז המטח האחרון הלילה לעבר מרכז הארץ בעיקר. לא התקבלו קריאות על נפגעים, למעט כמה תושבים שנפגעו בדרכם למ"מדים.
מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל זיהה כי לפני זמן קצר שוגרו טילים מאיראן לעבר שטח מדינת ישראל. מערכות ההגנה פועלות ליירט את האיום. יש להיכנס למרחבים המוגנים בעת קבלת ההתרעה, ולשהות בהם עד להודעה חדשה. יציאה מהמרחב המוגן תתאפשר לאחר קבלת הנחיה מפורשת בלבד, יש להמשיך ולפעול על פי הנחיות פיקוד העורף". עוד נמסר כי "בשעה זו חיל האוויר פועל ליירוט ולתקיפה בכל מקום בו יידרש להסרת האיום".

ממד"א נמסר כי "בהמשך לאזעקות שנשמעו בדקות האחרונות בצפון הארץ, בשלב זה לא התקבלו קריאות במוקד 101 של מד"א על נפילות ועל נפגעים, למעט מספר פצועים קל שנחבלו בדרך למרחב מוגן".
במטח האחרון הלילה (שני) לעבר מרכז הארץ, נרצחו לפחות 8 בני אדם, מתוכם 4 הרוגים בפגיעה ישירה בפתח תקווה, בהם שניים ששהו בממ"ד. בנוסף, גבר נוסף כבן 75 נהרג מפגיעה שיירה בבני ברק ו-3 גופות נוספות חולצו מזירת פגיעה ישירה בחיפה. סך הנפגעים עומד על למעלה מ-200.
