לפני למעלה משלושה עשורים גילה יהודה פוליקר את המוזיקה היוונית ועשה איתה עליה לקהל הישראלי שחיבק אותה בחום, אתמול, (מוצאי שבת), הופיע פוליקר לראשונה באתונה במסגרת אירוע הצדעה של ארגון "תגלית".
על הבמה ביצע פוליקר שירים ביוונית וניכר שהוא מכיר ואוהב את השפה שהייתה לו לשפת אם כשגדל בבית להורים יוצאי סלוניקי. במופע, נצפתה גם גדולת זמרות יוון, חאריס אלקסיו, שכיבדה את פוליקר בנוכחותה. לשניים היסטוריה מוזיקלית משותפת רבת שנים והם ביצעו לא מעט שירים משותפים, שלו ושלה לאורך הקריירה רבת השנים של שניהם.
ב-12 לינואר יעלה פוליקר על בימת היכל התרבות בתל אביב, לראשונה עם מופע שלם שכולו שירים ביוונית חלקם מקוריים שכתב וחלקם מוכרים של אמנים יוונים שהוא אוהב במיוחד. קבלו טעימה מביצוע של פוליקר ביוונית לשיר "פוטה בודאס".
