הפועל באר שבע המשיכה הערב (ה') את המסע אל עבר שלב הבתים של הקונפרנס ליג כשהתארחה ברומניה אצל קראיובה וחזרה עם תיקו 1:1 שנותן הרבה תקוות להמשך לקראת הסיכויים להעפיל לשב הבא.
חניכיו של אליניב ברדה עבדו קשה מאוד ברומניה, אך בסופו של דבר יחזרו אופטימיים מאוד בידיעה שכל ניצחון בטרנר יעלה אותם לשלב הבתים אך גם הם יודעים שקל זה לא הולך להיות.
סיום המשחק ברומניה.
ביום חמישי נצטרך כל אחת ואחד כדי להרעיד את טרנר!!! הקדימות למנויים תסתיים ביום ראשון בשעה 9:00. לרכישת כרטיסים https://t.co/2REEJWxJnh pic.twitter.com/5lEWoQkR7W— Hapoel Be'er Sheva (@HBS_FC) August 18, 2022
ברדה וחניכיו לא ירצו לזכור את המחצית הראשונה לאחר שבמשך לא פחות מ-40 דקות, הקבוצה מבירת הנגב, כמעט ולא הצליחה לעבור את מחצית המגרש. אם נביט בסטטיסטיקה נראה עד כמה הפערים הורגשו כשהרומנים בעטו 10 בעיטות לשער של באר שבע לעומת 0 בעיטות של הקבוצה באדום.
במהלך המחצית התרחש האירוע שאולי שינה את המשחק כאשר עוד בחדר ההלבשה, פול פאפ, הבלם של קראיובה, הורחק בכרטיס אדום בעקבות עימות עם איתי שכטר, שכלל לא שותף במשחק.
היתרון המספרי נתן לבאר שבע ביטחון, והקבוצה מבירת הנגב עלתה שונה לגמרי למחצית השניה וגם עלתה ליתרון ראשון כאשר רותם חטואל כבש והעלה את ברדה ליתרון 0:1 בדקה ה-70 של המשחק.
דווקא כשהיה נראה שהפועל באר שבע תחזור לארץ עם הניצחון היקר, הגיע רגע של חוסר תשומת לב מצד חאתם עבד אלחמיד, שגרם לפנדל והורחק בכרטיס צהוב שני וכעת שתי הקבוצות נותרו בעשרה שחקנים.
הרומנים ניצלו את הבעיטה וכבשו בדרך לתיקו שהשאיר אומנם הרבה תקוות להמשך אך גם סיים את המשחק בצורה מעט חמוצה מאחר ובבאר שבע ידעו שיכלו להוציא יותר. כעת בשבוע הבא בטרנר הקבוצות יעלו לקרב אחרון על הזכות להפעיל לשלב הבתים.
פלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג: הפועל באר-שבע סיימה בתיקו 1:1 נגד קראיובה, במשחק הראשון ביניהן@Now14Israel
— עתי שלו (@atayshalev6) August 18, 2022
