accessibility-icon
share-icon
צילום: הפועל באר שבע
צילום: הפועל באר שבע

הפועל ב"ש סיימה בתיקו 1:1 מול קראיובה בפלייאוף הקונפרנס ליג

דור אזרד

דור אזרד

כא אב ה'תשפב (18.08.22)

0

like

0

dislike

הפועל באר שבע המשיכה במסע אל עבר שלב הבתים של הקונפרנס ליג לאחר שסיימה בתיקו 1:1 מול קראיובה הרומנית. חטואל כבש ראשון, הרומנים השוו בפנדל לקראת הסיום


הפועל באר שבע המשיכה הערב (ה') את המסע אל עבר שלב הבתים של הקונפרנס ליג כשהתארחה ברומניה אצל קראיובה וחזרה עם תיקו 1:1 שנותן הרבה תקוות להמשך לקראת הסיכויים להעפיל לשב הבא.

חניכיו של אליניב ברדה עבדו קשה מאוד ברומניה, אך בסופו של דבר יחזרו אופטימיים מאוד בידיעה שכל ניצחון בטרנר יעלה אותם לשלב הבתים אך גם הם יודעים שקל זה לא הולך להיות.

ברדה וחניכיו לא ירצו לזכור את המחצית הראשונה לאחר שבמשך לא פחות מ-40 דקות, הקבוצה מבירת הנגב, כמעט ולא הצליחה לעבור את מחצית המגרש. אם נביט בסטטיסטיקה נראה עד כמה הפערים הורגשו כשהרומנים בעטו 10 בעיטות לשער של באר שבע לעומת 0 בעיטות של הקבוצה באדום.

במהלך המחצית התרחש האירוע שאולי שינה את המשחק כאשר עוד בחדר ההלבשה, פול פאפ, הבלם של קראיובה, הורחק בכרטיס אדום בעקבות עימות עם איתי שכטר, שכלל לא שותף במשחק.

היתרון המספרי נתן לבאר שבע ביטחון, והקבוצה מבירת הנגב עלתה שונה לגמרי למחצית השניה וגם עלתה ליתרון ראשון כאשר רותם חטואל כבש והעלה את ברדה ליתרון 0:1 בדקה ה-70 של המשחק.

דווקא כשהיה נראה שהפועל באר שבע תחזור לארץ עם הניצחון היקר, הגיע רגע של חוסר תשומת לב מצד חאתם עבד אלחמיד, שגרם לפנדל והורחק בכרטיס צהוב שני וכעת שתי הקבוצות נותרו בעשרה שחקנים.

הרומנים ניצלו את הבעיטה וכבשו בדרך לתיקו שהשאיר אומנם הרבה תקוות להמשך אך גם סיים את המשחק בצורה מעט חמוצה מאחר ובבאר שבע ידעו שיכלו להוציא יותר. כעת בשבוע הבא בטרנר הקבוצות יעלו לקרב אחרון על הזכות להפעיל לשלב הבתים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News