שר החינוך, יואב קיש, הגיב הערב (ראשון) ברשתות החברתיות לחשיפת חדשות 14 בדבר הדרמה שהתחוללה בקבינט, והעניק גיבוי מלא לראש השב"כ דוד זיני שהחליט לפתוח בחקירת הדלפת הענק של מבצע "שאגת הארי" לערוץ 12 למרות התנגדות הדרג המשפטי. קיש תקף את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, והבהיר כי אסור לאפשר למערכת המשפטית לסכל חקירות ביטחוניות קריטיות.

"לא משחקים בביטחון המדינה", כתב שר החינוך יואב קיש בציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו. "אסור לתת ליועמ"שית לסכל את החקירה. אני מברך את ראש השב"כ דוד זיני, על החלטתו הנכונה והמתבקשת לפתוח בחקירה בעקבות ההדלפה החמורה לערוץ 12 על התקיפה באיראן, בתחילת מבצע 'שאגת הארי'".
קיש הדגיש בדבריו את החומרה המבצעית של חשיפת התוכניות המבצעיות של חיל האוויר בכלי התקשורת, שעות ספורות לפני יציאת הכוחות לדרך, וכתב: "מדובר בהדלפה שהייתה עלולה לסכן את חיי טייסינו ולפגוע במבצע כולו".

התבטאותו של השר קיש מגיעה בעקבות החשיפה הבלעדית של פרשננו המדיני יעקב ברדוגו, לפיה במהלך ישיבת הקבינט ביום חמישי האחרון הטיחו שרים ביקורת קשה בראש השב"כ על כך שחקירת הדלפת המודיעין לערוץ 12 אינה מתקדמת.
בתגובה, חשף זיני בפני השרים כי מי שבולמים את פתיחת החקירה הם ראש אגף החקירות בשירות והיועץ המשפטי של הארגון – וזאת תחת הנחייתה הישירה וחוות דעתה של היועמ"שית בהרב-מיארה. בעקבות הלחץ בקבינט, שבר ראש השב"כ את הכלים והורה לחקור את הפרשה בכל זאת.
