בקרוב שוב צהוב: בונזי קולסון חוזר למכבי תל אביב. הפורוורד האמריקאי חתם על חוזה לשנתיים וישוב לקדנציה שנייה במועדון, בו שיחק בין השנים 2022 ל-2024. בכך הופך קולסון לרכש הראשון של האלופה לקראת עונת 2026/27.

המהלך מגיע לאחר משא ומתן שהתנהל בשבועות האחרונים בין הצדדים, ובמהלכו הביע קולסון רצון לשוב לישראל למרות התעניינות מקבוצות נוספות. במכבי פעלו להשלמת העסקה, כאשר המנהל המקצועי קלאודיו קולדבלה הוביל את המגעים, ובסופו של דבר הצליחו הצדדים להגיע להסכמות.
גם להמשך דרכו של המאמן עודד קטש הייתה השפעה על ההחלטה. קולסון, שנחשב לאחד השחקנים המשמעותיים בתקופתו במועדון, שמר על קשר טוב עם קטש, והשניים שוחחו מספר פעמים בתקופה האחרונה. בנוסף, הפורוורד החזיק בסעיף יציאה מחוזהו בפנרבחצ'ה, שאפשר את השלמת המעבר.
קולסון מגיע לאחר שתי עונות בפנרבחצ'ה, שבמהלכן זכה ביורוליג בשנת 2025. בעונתו הראשונה בטורקיה היה חלק מהסגל שזכה בתואר האירופי, אך בהמשך ירד מעמדו המקצועי. בעונה החולפת העמיד ממוצעים של 7.1 נקודות למשחק ביורוליג, לאחר שבעונה שלפניה קלע 6.7 נקודות בממוצע.
בקדנציה הראשונה שלו במכבי תל אביב הפך קולסון לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה ולאהוב במיוחד על הקהל בהיכל מנורה מבטחים. בעונת 2023/24 רשם ממוצעים של 12.6 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-1.2 חטיפות למשחק ביורוליג, והיה אחד מעמודי התווך של הקבוצה, שהייתה מרחק ניצחון אחד בלבד מהעפלה לפיינל פור.
כעת מקווים במכבי כי חזרתו של קולסון תחזק את הסגל לקראת העונה הקרובה ותסייע לקבוצה במאבק על התארים בישראל ובאירופה.
