accessibility-icon
share-icon
צילום: דו"צ

כוחותינו השמידו בעזה עמדות שיגור שהיו מוכנות להפעלה מיידית

דסק C14

דסק C14

לפני כשעה

1

9

like

0

dislike

כוחותינו ממשיכים לפעול ברצועת עזה והשמידו ארבע עמדות שיגור רקטות שהיו מוכנות להפעלה מיידית • העמדות הוקמו על ידי ארגוני טרור ברצועה - לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף • בצה"ל הדגישו: "הכוחות ימשיכו לפעול במרחב להסרת כל איום"


כוחותינו תקפו והשמידו הלילה (בין שלישי לרביעי) ארבע עמדות שיגור רקטות במספר מרחבים ברצועת עזה – שהוקמו על ידי ארגוני טרור בתקופה האחרונה לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף.

maximize-image
כוחותינו ברצועת עזה, ארכין | צילום: דו"צ

עמדות השיגור שהושמדו היו מוכנות לשימוש מיידי והיוו איום על כוחותינו ואזרחי ישראל. מצה"ל נמסר כי הכוחות בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם להסכם, וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי.

כוחותינו ממשיכים לפעול במרחב, ונזכיר כי רק לפני יומיים חוסלו שני מחבלים בכירים ברצועה: אחמד מוניר חליל זאזא, אחראי ההנדסה של גדוד מערב ג'באליה במרחב העיר עזה, וחסין צפדי, מפקד מערך הצליפה בעיר עזה, שהיה אחראי לאורך המלחמה על כלל מתווי הצליפה נגד כוחותינו במרחב זה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News