תיעוד שהופץ ברשתות החברתיות הפלשתיניות מציג מפגן מחאה לציון יום הנכבה שערכו סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב. בסרטון נראים המשתתפים כשהם משמיעים קריאות לשחרור מחבלים ומהללים 'שהידים', כל זאת בסמוך לדגל ישראל שהוצב במקום.

פעיל ההסברה יוסף חדאד מתח ביקורת חריפה על האירוע. "זה לא בג'נין ולא ברמאללה וגם לא בעזה. זה באוניברסיטת תל אביב. שימו לב לקריאות האלה לשחרור המחבלים, למען ה'שהידים'". לדבריו, העובדה שמאפשרים להפגנות כאלו להתקיים מדי שנה היא "בושה וחרפה", וכי אין מדובר בחופש ביטוי אלא ב"הסתה ותמיכה בטרור".
חדאד הוסיף כי "החולשה הזו שמאפשרים להם לקיים הפגנות כאלה ולהשמיע קולות כאלו פוגעת במדינה שלנו מבפנים". לדבריו, אירועים אלו מעניקים תקווה לאויבי המדינה בעולם הערבי ופוגעים בעיקר בערביי ישראל הגאים בזהותם הישראלית.

הוא טען כי בחסות המדינה, תאי סטודנטים מפיצים זהות פלסטינית ותמיכה בטרור ומקבלים כוח להשליט אג'נדה קיצונית בקמפוסים. "הצבועים האלה לא ראויים להיות סטודנטים בישראל, הם בכלל לא ראויים להיות אזרחים במדינה הזו", כתב והוסיף כי על המשתתפים ללמוד באוניברסיטאות ביר זית או בא-נג'אח במקום בישראל.
מטעם אוניברסיטת תל אביב נמסר בתגובה לאירועים: "הפגנות מעין אלו מתקיימות ביוזמת תאי סטודנטים במרבית האוניברסיטאות בארץ מדי שנה. באוניברסיטת תל אביב ההפגנות משני צידי המתרס התקיימו מחוץ לגדרות הקמפוס, והיו באישור ובאחריות המשטרה".
