מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הגארד ג'ימי קלארק לשלוש השנים נוספות. המהלך מהווה הצהרת כוונות משמעותית של המועדון בנוגע לבניית הסגל לעונה הבאה, תוך שמירה על המשכיות עם אחד השחקנים המצטיינים והמשפיעים ביותר בקבוצה בשנה האחרונה. קלארק (25, 1.91 מ'), שהצטרף לצהובים בפברואר 2025, הפך במהרה לאחד העוגנים המרכזיים בקו האחורי בזכות אתלטיות מרשימה ויכולת הגנתית גבוהה.
כל הפרטים >> https://t.co/XJuTvtbSi4 pic.twitter.com/5nyY8aWLZJ
— Maccabi Tel Aviv BC (@MaccabiTLVBC) May 10, 2026
המאמן עודד קטש בירך על החתימה וציין כי הישארותו של קלארק היא חוליה קריטית במערך. קלארק מציג העונה מגמת שיפור מרשימה, כאשר ביורוליג זינקה התפוקה שלו לממוצע של 14 נקודות למשחק בחודשים האחרונים. בזירה המקומית, הגארד מוביל את ליגת העל במדד הפלוס-מינוס וביחס האסיסטים-איבודים, נתונים המדגישים את חשיבותו המכרעת לניהול המשחק של הצהובים.
יו"ר המועדון שמעון מזרחי הדגיש כי "החתמתו של קלארק לטווח ארוך היא חלק מאסטרטגיית המועדון לחיזוק היסודות לקראת השנים הבאות". קלארק עצמו הביע סיפוק מחידוש החוזה והמשך המסע האישי שלו בקבוצה. "אני באמת אסיר תודה לבעלים, להנהלה, למאמנים ולכל הצוות על כך שהאמינו בי מהיום הראשון שהגעתי למכבי", אמר. "העונה הזו עוזרת לי לצמוח כל כך כשחקן וכאדם, ואני נרגש ורעב להמשיך ולהשתפר במהלך שלוש השנים הבאות".
