לאחר הדרמה הלילית בין איראן לארה"ב באזור עיר הנמל בנדר עבאס, איראן שבה היום (שישי) לתקוף את איחוד האמירויות בטילים בליסטיים וכטב"מים. משרד ההגנה של אבו דאבי הודיע כי מערכות ההגנה האווירית יירטו 2 טילים בליסטיים ו-3 כטב"מים.

משרד ההגנה הוסיף כי בהתקפה הנוכחית נפצעו שלושה בני אדם באורח בינוני, מה שהעלה את מספר הפצועים מתקיפות איראניות במהלך המערכה האחרונה ל-230 בני אדם.
לאחר דיווחים שהתקבלו אתמול בלילה על קול פיצוצים בקרבת עיר הנמל האיראנית בנדר עבאס, בכיר אמריקני אישר לרשת "פוקס ניוז" כי ארצות הברית תקפה יעדים איראנים באזור, ותיאר זאת כפעולת תגמול על הירי האיראני לעבר איחוד האמירויות במהלך השבוע.

למרות שבארצות הברית ניסו להרגיע את הרוחות והבהירו כי אין בכוונת וושינגטון לחדש את הלחימה, ברפובליקה האסלאמית טענו כי מדובר בהפרה של הפסקת האש בין המדינות, ואף כי ישראל מעורבת בתקיפות, אך "נמנעת מאחריות".
לאחר שהאשימו את ארה"ב בהפרת ההסכם, חיל הים של משמרות המהפכה הגיב ותקף בעצמו את הכוחות האמריקניים באזור הורמוז. פיקוד המרכז של ארה"ב הגיב לתקיפה האיראנית וטען כי אף נכס אמריקני באזור לא הותקף, וכי אינו מעוניין בהסלמה: "אנחנו לא מבקשים הסלמה, אבל אנחנו מוכנים להגן על כוחותינו אם נצטרך".

כעת, לאחר שכבר הגיבו על הירי הקודם לאיחוד האמירויות, נותר לחכות ולראות האם ארה"ב תגיב גם הפעם. באיחוד האמירויות כבר הודיעו כי הם מוכנים להתמודד עם כל איום כי יתייצב בנחישות מול כל גורם השואף לערער את ביטחון המדינה.
